Dancing Creek
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 My horse, i love him.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Aurora

Aurora


Aantal berichten : 2
Punten : 9260
Registratiedatum : 05-09-11

Character sheet
Leeftijd: 14 jaar
Partner: Try, Try to win her heart!
Jaar: Jaar 3

My horse, i love him. Empty
BerichtOnderwerp: My horse, i love him.   My horse, i love him. Emptydo sep 22, 2011 7:40 am

Schitig keek Aurora om zich heen. Oke, ze moest hier mee ophouden. Ze liep de stallen binnen, gelukkig, er was niemand. Snel liep ze door naar Sundance. "Hee jongen. Ik ben vroeg he?" fluisterde ze. Het was pas 6 uur. Sundance hinnikte zacht en duwde zijn neus tegen haar aan. "Ik moest weer weg, het spijt me. Je weet het natuurlijk ondertussen wel..." Aurora beet op haar wang om de opkomende tranen tegen te houden. "Ik heb weer niet gegeten jongen, ik kon het niet, het spijt me." snikte ze. Sundance hinnikte zacht en duwde zijn neus nog een keer tegen haar buik. Aurora spande haar buikspieren aan. "Niet doen, dat weet je" zei ze. Ze keek nog eens rond en pakte toen een touw en bond dat om Sundace's hals. Ze haalde hem uit de stal en sprong op het erf op hem. Ze stuurde hem met dat touw naar de buitenbak en spoorde hem aan. Sundance begreep haar en ging in galop over, wat al snel een rengalop werdt. Dit was heerlijk, zonder zadel en hoofdstel rijden. Het mocht niet, maar ze deed het wel. Ze pakte het touw rond de hals weer op en trok en lichtjes naar haar toe. Sundance ging over in stap en brieste.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
My horse, i love him.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Get used to the horse [Open]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dancing Creek :: Paarden Facaliteiten :: Stallencomplex :: Stallen-
Ga naar: